JÁTÉKOS UTAZÁS

Játékos utazás 1. rész

Kedves Tanítványok!

Engedjétek meg, hogy megszólítsam játékos gyermeki oldalatokat és egy 9 napos „utazásra” invitáljalak Benneteket.
Az „utazás” a Szeretet, a Jelenlét, a Csend megtapasztalását hivatott elősegíteni.
Minden egyes nap az érzékszervi érzékelésünk egy másik szeletét fogjuk a figyelmünk középpontjába helyezni, a 9. napon pedig mindegyiket egyszerre.

  1. nap a hangokra figyelünk
  2. nap a színekre
  3. nap a fényekre
  4. nap a formákra
  5. nap az illatokra
  6. nap az ízekre
  7. nap az anyagokra tapintással
  8. nap a hőmérsékletekre
  9. nap mindenre egyszerre

A figyelmünk középpontjába helyezni annyit jelent, hogy csupán észleljük a hangokat, színeket, fényeket stb., de nem nevezzük meg azokat és nem társítunk hozzájuk semmilyen gondolatot vagy érzést.

Az „utazást” akár most azonnal is elkezdhetjük.
Gyertek! Utazzunk együtt!

Szeretettel: Júlia

Játékos utazás 2. rész

Kedves Tanítványok!

Amennyiben van Kedvetek, folytassuk az „utazást”.
Ezúttal a testet, a légzést, a gondolatokat és az érzelmeket fogjuk figyelni, a 9. napon pedig mindegyiket egyszerre.
Ne feledjük, hogy figyelni annyit jelent, hogy csupán észlelünk, mindenféle társítás nélkül.
S próbáljuk az észlelésünket az egész nap folyamán fenntartani, bármilyen tevékenységet is végzünk.

  1. nap a testet észleljük
  2. nap a légzést
  3. nap a testet és a légzést
  4. nap a gondolatokat
  5. nap az érzelmeket
  6. nap a gondolatokat és az érzelmeket
  7. nap a testet, a légzést és a gondolatokat
  8. nap a testet, a légzést és az érzelmeket
  9. nap mindent egyszerre: a testet, a légzést, a gondolatokat és az érzelmeket

Gyertek! Utazzunk együtt!

Szeretettel: Júlia

Játékos utazás 3. rész

Kedves Tanítványok!

Elérkeztünk az „utazásunk” következő szakaszához.
Eddig a Létezés különböző formáinak az észlelésével foglalkoztunk, úgy mint a hangok, a színek, a fények, a test, a légzés, a gondolatok, az érzelmek stb. észlelésével.
Most pedig az elkövetkező 3 napban a figyelmünket arra a TÉRRE irányítjuk, amelyben ezek a formák felbukkannak, azaz a formák „mögötti” TERET észleljük. Észleljük pl. a hangok, a fények, az illatok, a gondolatok stb. felbukkanása előtti és elmúlása utáni teret, illetve észleljük a két hang, két fény, két illat, két gondolat stb. közötti teret.
Csupán észlelünk, mindenféle társítás nélkül egész nap.

A 4 napon „megpihenünk”, és innentől egyszerűen csak VAGYUNK, és érezzük az EGYséget. Itt már MI vagyunk maga az ÉSZLELÉS. Megérkeztünk.

Szeretettel: Júlia

Játékos utazás 4. rész

Kedves Tanítványok!

Egy újabb játékos utazásra hívlak Benneteket. 🙂
Az elkövetkező néhány napban a beszédünkre irányítjuk a figyelmünket.

  1. nap a beszédünk tartalma – miről beszélünk, mennyire negatív vagy mennyire pozitív témákról, és milyen szavakkal fejezzük mindezt ki
  2. nap a beszédünk sebessége – milyen gyorsan, kapkodva vagy milyen lassan, vontatottan, habozva beszélünk
  3. nap a beszédünk hangereje – milyen hangosan vagy milyen halkan beszélünk
  4. nap kiválasztjuk azt a beszéd tartalmat, azt a beszéd sebességet és azt a beszéd hangerőt, amellyel a lehető legjobban érezzük magunkat, és a nap folyamán ezt alkalmazzuk

Gyertek utazzunk EGYÜTT!

Szeretettel: Júlia